Budovanie vzťahov so zákazníkmi v MS CRM 2013

  • 0

Budovanie vzťahov so zákazníkmi v MS CRM 2013

Category:Dynamics CRM Tags : 

V dnešnej rýchlej dobe je budovanie vzťahov so zákazníkmi veľmi dôležité. Bez zaznamenaných informácii o práci s klientom sa môžu procesy dosť komplikovať. Po niekoľkých mesiacoch zodpovedný pracovník už nemusí mať dokonalý prehľad čo s klientom riešil na začiatku a môže tak zabudnúť na dôležité veci, alebo naopak ponúknuť mu niečo čo už má. V nasledujúcom texte si prečítate aké CRM nástroje od Microsoftu môžete využiť, aby ste sa nedostávali do zbytočne komplikovaných situácii, kvôli chýbajúcim informáciám.

Dynamics CRM 2013

Pri malom počte klientov často stačí základná evidencia v emailových priečinkoch a roztriedených súboroch v počítači alebo na súborovom serveri. Ak je už klientov viac a venuje sa im aj viac pracovníkov, tak môže poslúžiť doplnok Business Contact Manager pre MS Outlook. Je to základný Customer relationship management (CRM) nástroj. Údaje sú uložené v MS SQL Express databáze a prezerajú sa v Outlooku.

Pre firmy s niekoľkými pracovníkmi a pribúdajúcimi zákazníkmi nemusí BCM pre Outlook postačovať. Preto je vhodné poobzerať sa po robustnejšom riešení. Veľmi zaujímavá voľba je Microsoft Dynamics CRM 2013, ktorý umožňuje pracovať celým teamom s informáciami o zákazníkoch. Výrazne sa tak zjednodušujú a sprehľadňujú procesy.

CRM 2013 - tabuľa aktivít predaja a novinky

MS Dynamics CRM 2013 umožňuje prehľadne evidovať zákazníkov, kontakty, obchodné prípady, vytvára prehľadné zostavy a každý zúčastnený má presné informácie vtedy kedy ich potrebuje. Toto samozrejme predpokladá, že každý bude údaje do systému zadávať aby boli dostupné.

CRM 2013 - záznam vlastných aktivít

Okrem obchodných prípadov je možné MS CRM využívať napr. v priemyselných podnikoch, maloobchodnom predaji, finančných službách ale aj vo verejnom sektore a pod. Samozrejmosťou sú aj marketingové kampane.

CRM 2013 - ukazovatele výkonu marketingu

Všetky informácie sú dostupné cez webové rozhranie alebo v MS Outlook. Prostredie je podobné tomu v MS Office a preto je používanie CRM pre koncových používateľov pomerne jednoduché. Výhodou je aj možnosť prispôsobiť CRM podľa požiadaviek používateľov ak potrebujú spracovávať špecifické oblasti v obchode, priemyselnom podniku a pod.

Riešenie MS CRM môžete mať vo vlastnej infraštruktúre alebo môžete využiť CRM online v cloude. V tomto prípade nie je potrebné kupovať hardvér a všetko postupne inštalovať a konfigurovať. Online riešenie platíte podobne ako paušál u mobilného operátora a staráte sa len o primárny biznis a nie o prevádzku vlastnej infraštruktúry.

Veľmi radi Vám poskytneme ďalšie informácie o Microsoft Dynamics CRM a taktiež Vám ukážeme ako riešenie efektívne používať. Pomôžeme Vám aj s prispôsobením riešenia na Vaše pracovné potreby a procesy.
Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať.

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...