Office 365

Čo je pracovná doba zasadačky v Microsoft 365

Ak používate predplatné Microsoft 365, tak si môžete pridať okrem používateľov aj zdroje. Zvyčajne sú to miestnosti alebo iné zariadenia (napr. projektor) a stroje (napr. firemné auto). Každý zdroj má svoje nastavenia ako aj emailovú adresu. Tieto zadávate keď zdroj pridávate. Ak nastavenia potrebujete dodatočne zmeniť tak to spravíte pomerne jednoducho v centre spravovania. Ak zistíte, že používatelia si rezervujú zasadačku aj mimo pracovnej doby, tak to môžete zmeniť. Slúži na to nastavenie pracovná doba zasadačky v Microsoft 365.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár