OneDrive for Business v Office 365 sa používa na ukladanie Vašich súborov do cloudu. Jednoducho povedané, je to niečo podobné ako priečinok moje dokumenty v počítači kde si tiež ukladáte svoje súbory. Rozdiel je v tom, že v počítači je to len lokálne umiestnenie a vo OneDrive je to cloudové umiestnenie dostupné z rôznych zariadení. Pri používaní tohto ukladacieho priestoru ste si mohli všimnúť položku zdieľané knižnice vo OneDrive. Nižšie popisujem o čo ide, nakoľko názov môže byť trochu mätúci.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.