OneDrive

Čo sú zdieľané knižnice vo OneDrive

OneDrive for Business v Office 365 sa používa na ukladanie Vašich súborov do cloudu. Jednoducho povedané, je to niečo podobné ako priečinok moje dokumenty v počítači kde si tiež ukladáte svoje súbory. Rozdiel je v tom, že v počítači je to len lokálne umiestnenie a vo OneDrive je to cloudové umiestnenie dostupné z rôznych zariadení. Pri používaní tohto ukladacieho priestoru ste si mohli všimnúť položku zdieľané knižnice vo OneDrive. Nižšie popisujem o čo ide, nakoľko názov môže byť trochu mätúci.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár