Dá sa spraviť Vlookup z viacerých hárkov?

  • 0
Ikona Excel

Dá sa spraviť Vlookup z viacerých hárkov?

Category:Excel Tags : 

Funkcia Vlookup je v Exceli pomerne populárna a často používaná. Najčastejšie sa využíva na vyhľadávanie údajov z nejakej tabuľky na hárku. Je to pomerne jednoduché a rýchle. Dá sa použiť aj na porovnanie údajov v dvoch stĺpcoch, tj. či sa údaj v jednom stĺpci nachádza aj v druhom stĺpci. Občas sa ale vyskytne situácia, že je potrebné spraviť Vlookup z viacerých hárkov. To znamená, že zdrojové údaje sú na viacerých hárkoch a ak sa hľadaná hodnota nenájde na prvom, tak sa prehľadá druhý hárok, ak sa nenájde, tak sa ide na tretí a pod. Vyžaduje to ešte jednu doplnkovú funkciu a celý postup som spravil aj do krátkeho videa.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Najbližšie udalosti

  1. Vytvárame šablónu dokumentu vo Worde

    september 25 @ 10:00 - 11:00
  2. Vytvárame šablónu prezentácie PowerPoint

    september 25 @ 13:30 - 14:30

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...