V každej organizácii sa nájde niekoľko kópií rovnakého súboru s malými rozdielmi od jednotlivých používateľov. Takéto „verzie“ súborov ale komplikujú prácu používateľov v teame. Zvyčajne po určitom čase nie je jasné, ktorá kópia, resp. verzia je tá aktuálna. Podobne je to aj pri jednotlivých používateľoch, ktorí pracujú dlhšie na jednom súbore. Po závažnejších zmenách si verzie ukladajú ako jednotlivé súbory. Týmto sa stráca prehľad a preto je vhodné súbor uložiť do cloudu OneDrive for Business alebo do bežného OneDrive. Tam sa dá využiť história verzií OneDrive súborov.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.