OneDrive

História verzií OneDrive je užitočná

V každej organizácii sa nájde niekoľko kópií rovnakého súboru s malými rozdielmi od jednotlivých používateľov. Takéto „verzie“ súborov ale komplikujú prácu používateľov v teame. Zvyčajne po určitom čase nie je jasné, ktorá kópia, resp. verzia je tá aktuálna. Podobne je to aj pri jednotlivých používateľoch, ktorí pracujú dlhšie na jednom súbore. Po závažnejších zmenách si verzie ukladajú ako jednotlivé súbory. Týmto sa stráca prehľad a preto je vhodné súbor uložiť do cloudu OneDrive for Business alebo do bežného OneDrive. Tam sa dá využiť história verzií OneDrive súborov.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár