Keď používate SharePoint, tak môžete pridávať svoje vlastnosti cez nové stĺpce. Funguje to podobne v dokumentových knižniciach aj zoznamoch. V takýchto vlastných stĺpcoch môžete napr. pridať k súborom objednávok vo Worde aj informáciu o cene objednávky alebo jej status. Tento údaj vidíte v dokumentovej knižnici a môžete ho pridať cez vlastnosti aj do textu vo Worde. Zmeny sú potom obojstranné, tj. kdekoľvek to zmeníte, tak sa to zmení aj na zvyšných miestach. Keď takýto stĺpec pridáte dodatočne, tak môžete na jeden krát pridať rovnaký nový údaj do viacerých položiek naraz. Taktiež môžete naraz zmeniť aj existujúce údaje. Ako spraviť hromadné úpravy vlastností na SharePointe popisujem v texte nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.