Informácie o zamestnaní v MS Publisher

  • 0

Informácie o zamestnaní v MS Publisher

Category:Publisher Tags : 

Informácie o zamestnaní v MS Publisher 2013 si používatelia môžu nastaviť pomerne jednoducho a ušetriť tak čas pri opakovanom vytváraní súborov kde sú tieto informácie o zamestnaní použité. Sú to rôzne vizitky, brožúry a iné firemné materiály. Podobne ako v Outlooku pri emailových podpisoch aj v Publisheri ich môžete vytvoriť viac a rozhodnúť sa, ktorý aktuálne použijete.  V nasledujúcom texte popíšem kde informácie o zamestnaní v MS Publisher nastavíte a ako ich použijete pri vytváraní niektorých typov publikácii.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Najbližšie udalosti

  1. SharePoint online na teamovú spoluprácu

    august 21 @ 10:00 - 11:00
  2. Kedy využijete MS Visio?

    august 21 @ 13:30 - 14:30

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...