Ak organizujete online schôdzu alebo webinár v Teams, tak môžete potrebovať informácie o účastníkoch kvôli prezenčnej listine alebo ako zoznam na posielanie emailov. Zoznam účasti v Teams nájdete pomerne jednoducho po jej skončení. Musíte ale počítať s drobnými obmedzeniami, ktoré môžete mať v zozname z vašej online udalosti. Tento postup sa primárne týka udalostí, na ktoré sa účastníci prihlasujú cez prepojenie, ktoré niekde zverejníte a nie cez priamu emailovú pozvánku. Aj keď vo výsledku je to rovnaké. Pri emailových pozvánkach máte adresy účastníkov vopred a pri zverejnených udalostiach vopred neviete kto sa prihlási.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.