Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich pridali do Excelu. Zoznamy môžete vytvoriť buď priamo v lokalite SharePoint alebo cez aplikáciu Lists do požadovanej lokality. Na výber máte pripravené šablóny alebo môžete pridať svoje vlastné stĺpce. Stĺpcom môžete podľa potreby nastaviť aj voľbu požadovať, aby tento stĺpec obsahoval informácie príp. predvolenú hodnotu. Ak dodatočne zmeníte v zozname s existujúcimi údajmi požiadavku na povinnosť zadať údaje a tie tam nemáte vložené, tak musíte spraviť určité opatrenia. Nižšie popisujem čo sa stane keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.