Kontakty v Outlooku a firemný adresár sú dve rôzne miesta kde nájdete mená ľudí. Firemný adresár vytvára správca Office 365 a Exchange online vytvorením nového používateľa. Tento adresár vidia všetci v organizácii s rovnakými položkami nakoľko je na serveri. Sú tam všetci kolegovia, miestnosti, skupiny a pod. Kontakty v Outlooku sú Vaše vlastné kontakty, ktoré si tam pridáte napr. z vizitky po obchodnom rokovaní s klientmi. Z pohľadu vyhľadávania sú flexibilnejšie Vaše kontakty v Outlooku. Adresár je menej pohodlný. Môžete si ale kolegov pridať medzi vlastné kontakty a využívať tak pohodlnejšie vyhľadávanie.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako začierniť a anonymizovať dokument vo Worde
Vzhľadom na to, že veľa inštitúcií má povinnosť zverejňovať dokumenty, tak je vhodné aby zodpovední...
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.