Pri práci s údajmi môžete mať občas požiadavku aby ste zobrazili údaje zo stĺpca do jednej bunky za sebou a s vhodným oddeľovačom. Spraviť to môžete niekoľkými postupmi. Najčastejší je použitie Wordu kam údaje z Excelu skopírujete a potom nahradíte konce odseku za bodkočiarku alebo iný oddeľovač. Toto by ste využili napr. na emailové adresy, ktoré máte v stĺpci pod sebou a potrebujete ich vedľa seba s oddeľovačom aby ste ich mohli skopírovať do novej správy v Outlooku. Dá sa to spraviť aj priamo bez pomocnej aplikácie. Ako sa používa funkcia ARRAYTOTEXT v Exceli popisujem nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Ako zobraziť formátovanie vo Worde
Ak píšete text vo Worde, tak môžete využiť formáty, ktoré pridáte manuálne alebo využijete štýly...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.