Office

Na čo je príkaz označiť ako finálnu verziu v Office

Používatelia kancelárskych aplikácií často riešia ako informovať kolegov, že dokument už dokončili a ostatní by v ňom nemali robiť zmeny. Nemyslím tým, aby ste posielali nejakú správu o stave. Alebo ak ukladáte do dokumentovej knižnice SharePoint, tak aby ste nemuseli použiť vlastný stĺpec so stavom súboru. Najčastejšie to ale používatelia robia zmenou názvu súboru kde doplnia napr. „final“, alebo „dokončený“ a pod. V takomto prípade ale často používatelia dopĺňajú ešte aj poradové čísla a nie je to celkom zrejmé, ktorá verzia je vlastne finálna. Nižšie popisujem ako môžete použiť príkaz označiť ako finálnu verziu v Office.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár