Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to môžete spraviť aj iným spôsobom? Titulnú stranu môžete použiť výberom z dostupných v galérii alebo si môžete vytvoriť vlastnú. Obsahuje textové informácie a grafické prvky ako aj vlastnosti dokumentu. Výhodu to má v prípade, že máte súbor uložený v dokumentovej knižnici na SharePointe, kde ste si nastavili vo vlastných stĺpcoch meta údaje. Tieto potom môžete zobrazovať na titulnej strane. Okrem tohto môžete úvodnú stranu pripraviť priamo do šablóny a tento postup by ste nepotrebovali. V krátkom videu si pozriete ako sa vo Worde používajú titulné strany.
Tiež sa vám môže páčiť
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Písanie rukou v Office aplikáciách
V kancelárskom balíku môžete využívať rôzne nástroje a funkcie, ktoré sú dostupné podľa verzie. V...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.