Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to môžete spraviť aj iným spôsobom? Titulnú stranu môžete použiť výberom z dostupných v galérii alebo si môžete vytvoriť vlastnú. Obsahuje textové informácie a grafické prvky ako aj vlastnosti dokumentu. Výhodu to má v prípade, že máte súbor uložený v dokumentovej knižnici na SharePointe, kde ste si nastavili vo vlastných stĺpcoch meta údaje. Tieto potom môžete zobrazovať na titulnej strane. Okrem tohto môžete úvodnú stranu pripraviť priamo do šablóny a tento postup by ste nepotrebovali. V krátkom videu si pozriete ako sa vo Worde používajú titulné strany.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.