Ak vo Worde potrebujete začať písať na ďalšej strane, tak to neurobíte opakovaným stláčaním Enteru aby ste sa dostali na začiatok tej nasledujúcej strany. Spravíte to pomocou zlomu strany, ktorý vložíte na pozíciu kurzora. V Access pri vytváraní tlačových zostáv (objednávok, faktúr a pod.) je to trochu iné lebo tam text nepreteká ako v textovom dokumente. Všetko je vložené cez polia, ktoré treba na strane usporiadať. Polia sa ale zobrazujú za sebou na jednej strane. Zlom strany v MS Access to ale dokáže vyriešiť tak, aby ste mali na jednom liste vždy jednu faktúru, objednávku alebo inú podobnú zostavu.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.