OneDrive

Nastavenie auditu kolekcie lokalít OneDrive

Nastavenie auditu kolekcie lokalít OneDrive for Business umožňuje adminovi prezerať si údaje o využívaní úložiska OneDrive. Sú to hlavne udalosti týkajúce sa dokumentov a položiek ako aj zoznamov, knižníc a lokality. Patria tam napr. upravovanie položiek, presúvanie a kopírovanie položiek do iného umiestnenia, odstraňovanie a pod. V dnešnom článku stručne popíšem čo treba spraviť na povolenie tejto funkcie aby ste ju mohli využívať.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár