Office 365

Nastavenie preposielania emailov v Microsoft 365

Pri práci s emailmi sa môžete stretnúť s požiadavkou kedy potrebujete doručené správy preposielať na inú adresu. Toto môžete nastaviť na úrovni Outlooku cez nastavenie Posielanie odpovedí. Platí to ale len pre konkrétnu správu. Potom môžete využiť Pravidlá pre poštu alebo Automatické odpovede mimo pracoviska. Všetky spomenuté možnosti nastavujete len za predpokladu, že máte prístup k Outlooku konkrétneho používateľa. Ak ale prístup k zariadeniu ani účtu používateľa nemáte, tak nastavenie preposielania emailov v Microsoft 365 môže spraviť administrátor služby.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár