Verzie v zozname SharePoint pomôžu všetkým používateľom, ktorí potrebujú vedieť aké zmeny sa v zozname stali. Vidieť je aj kedy sa zmena urobila a kto ju spravil. Okrem toho je možné staršiu verziu obnoviť a nahradiť tak aktuálnu verziu údajov. Týka sa to zoznamov, tj. tabuľkových údajov, ktoré používatelia vypĺňajú alebo upravujú. Podobne to funguje aj v knižniciach súborov. V texte popisujem a v krátkom videu aj predvediem ako sa verzie v zozname SharePoint používajú.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Dá sa použiť súbor na SharePointe ak nemáte prístup?
Lokality na SharePointe môžete mať súkromné alebo verejné. V prípade verejných sa môžu k údajom...
Kedy pomôže senzor úložiska vo Windows?
Pri aktívnom používaní počítača sa môžete dostať do situácie, že nebudete mať dosť voľného miesta...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.