Verzie v zozname SharePoint pomôžu všetkým používateľom, ktorí potrebujú vedieť aké zmeny sa v zozname stali. Vidieť je aj kedy sa zmena urobila a kto ju spravil. Okrem toho je možné staršiu verziu obnoviť a nahradiť tak aktuálnu verziu údajov. Týka sa to zoznamov, tj. tabuľkových údajov, ktoré používatelia vypĺňajú alebo upravujú. Podobne to funguje aj v knižniciach súborov. V texte popisujem a v krátkom videu aj predvediem ako sa verzie v zozname SharePoint používajú.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.