Ochrana záznamov v Access sa robí trochu iným spôsobom ako uzamknutie buniek v Exceli. Požiadavka používateľov je zvyčajne taká, aby po zadaní záznamu do databázy nebolo možné spraviť jeho zmeny. Buď v celom zázname (jeden riadok) alebo len v niektorom poli (jeden stĺpec). Taktiež sa vyskytuje aj požiadavka na uzamknutie len niektorých záznamov (niektorých riadkov). Dnes popisujem ako sa ochrana záznamov v Access dá spraviť a v krátkom videu to aj prakticky predvediem.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Aké sú možnosti emailových tipov v Outlooku
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365, resp. emailovú schránku na Exchange online, tak...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.