Podnikové kľúčové slová na SharePointe sú celkom vhodným doplnkom pri ukladaní súborov do knižníc alebo údajov do zoznamov. K súboru v dokumentovej knižnici (ale ide to aj v zozname) môžete doplniť kľúčové slovo a toto sa potom dá využiť pri vyhľadávaní alebo filtrovaní. Aby v kľúčových slovách nevznikol chaos, tak ich môže administrátor pripraviť na podnikovej úrovni. Tieto vopred vytvorené kľúčové slová potom môžu používatelia aplikovať k súborom. Môžu si vytvoriť zobrazenie so stĺpcom podnikové kľúčové slová a v tomto stĺpci ich použiť na filtrovanie. Použitie kľúčových slov v dokumentovej knižnici si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Aké sú možnosti emailových tipov v Outlooku
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365, resp. emailovú schránku na Exchange online, tak...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.