Office

Ako použiť vlastné slovníky v Office

Kontrola pravopisu a v niektorých jazykoch aj gramatiky je súčasťou MS Office už veľa rokov. Kontrola sa robí podľa zvoleného jazyka klávesnice alebo podľa nastavenia v MS Office. Najviac sa to využíva vo Worde, PowerPointe a Outlooku, ale občas sa kontrola hodí aj v Exceli. Kontrola pravopisu je zdieľaná súčasť MS Office. Nie vždy ale dokáže slová vyhodnotiť správne a preto existujú vlastné slovníky v Office. Vlastné slovníky v Office obsahujú slová, ktoré ste zaradili do kontroly pravopisu ako správne.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár