V prezentácii môžete mať okrem snímok aj poznámky. Sú to doplňujúce informácie viditeľné pod každou snímkou keď prezentáciu vytvárate / upravujete. Počas prezentovania ich môžete vidieť v režime pre prezentujúceho. Tu je treba spomenúť, že ak dobre poznáte tému, ktorú prezentujete tak poznámky veľmi potrebovať nebudete. Navyše to nepôsobí veľmi dobre ak by ste ich čítali. Účastníci prednášky ich štandardne nevidia, ale môžete ich vytlačiť ako podklady, ktoré im odovzdáte. V krátkom videu si pozrite ako používať poznámky v prezentácii PowerPoint.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.