Poznámky v prezentácii sú doplnkové texty pre jednotlivé snímky. Prezentujúci ich môže využiť počas prezentovania v zobrazení pre prezentujúceho ale dajú sa aj vytlačiť a prípadne exportovať do Wordu. Pre účastníka prezentácie sú cenným zdrojom doplnkových informácii, ktoré sa buď na snímku nezmestili alebo nie je nutné ich tam priamo zobrazovať. Ak prezentujúci vytvára svoju prezentáciu tak, že prepisuje predchádzajúcu prezentáciu, tak poznámky môžu spôsobiť poslucháčom komplikácie ak ich zabudne prepísať za nové alebo vymazať. Pár krát som takú prezentáciu už videl. 😉
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vložiť striedavo prázdne riadky v Exceli
Pri práci s tabuľkami v Exceli sa môžete stretnúť s rôznymi požiadavkami ako by ste mali údaje...
Prefarbenie tvarov v prezentácii makrom
Pri vytváraní alebo úprave prezentácie PowerPoint môžete využívať rôzne nástroje na jej úpravu...
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.