Skype (Lync)

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Efektívna komunikácia s kolegami a klientmi je často základom úspešných pracovných postupov. Používatelia Skype for Business môžu okrem rýchlych správ a video hovorov aj telefonovať. Dá sa volať medzi používateľmi Skype ale aj na bežné telefónne čísla. V prípade, že je účastník nedostupný dostane email o zmeškanom hovore. Ak ale účastník vie, že bude určitý čas mimo svojho pracoviska, tak si môže nastaviť presmerovanie hovorov v Skype for Business, aby bol zastihnuteľný alebo aby hovor vybavil kolega. Nižšie v texte stručne popisujem ako presmerovanie hovorov v Skype nastavíte.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business – nastavenie

Presmerovanie hovorov v Skype for Business je notifikované v stavovom riadku aplikácie. Môže tam byť uvedené, že presmerovanie hovorov je vypnuté ale aj zapnuté. Priamo cez stavový riadok to môžete aj nastaviť. Kliknite na tlačidlo so slúchadlom, kde môžete nastaviť súčasne zvoniť aj na inom čísle alebo priamo nastaviť presmerovanie na iné číslo.  To môže byť Vaše alebo niektorého kolegu, ktorý Vás zastupuje.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Pri nastavení súčasného zvonenia na inom čísle sa zobrazí okno, kde toto číslo zadáte. Pri medzinárodných číslach je potrebné zadať ho v správnom formáte. Príklady si môžete zobraziť v pomocníkovi po kliknutí na linku Získať príklady.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Presmerovanie hovorov v Skype zase zobrazuje okno, kde vyberáte číslo niektorého kontaktu, resp. ho tam môžete vyhľadať.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Podrobnejšie nastavenia na jednom mieste robíte po kliknutí na príkaz Nastavenia presmerovania hovorov, ktorý zobrazí okno možnosti. V tomto okne nastavíte aj možnosti presmerovania na členov tímu alebo na delegátov. Stačí ich vybrať zo zoznamu.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Ak ich zoznam ešte nemáte môžete ho naplniť kontaktmi. Dá sa to spraviť aj počas nastavenia presmerovania alebo kliknutím na linky Upraviť členov skupiny tímových hovorov a Upraviť mojich delegovaných členov. Obe možnosti zobrazia okná, kde tlačidlom Pridať vyhľadáte a pridáte požadovaných ľudí zo zoznamu kontaktov.
V okne možností sa dá nastaviť aj koľko sekúnd má telefón zazvoniť kým nastane presmerovanie. Vybrať sa dá aj možnosť podľa nastavenia pracovného času v Outlooku.

Presmerovanie hovorov v Skype for Business

Neváhajte nás kontaktovať ak si chcete pozrieť ako používať Skype for Business. Pripravíme Vám ponuku na školenie alebo konzultáciu.
Kontakt

.

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár