V Microsoft Dynamics CRM môžete pridať zatváracie dni, tj, sviatky, nepracovné dni a celozávodné dovolenky, aby ste zabránili plánovaniu zdrojov počas doby kedy je zatvorené. Nastaviť môžete buď celodenné zatváracie dni alebo len určité časy v niektorých dňoch. Napr. posledný deň roka je teraz pracovný deň, ale môžete zadať, že ste k dispozícii len do 13-tej hodiny. V nasledujúcom krátkom postupe popíšem ako pridáte v Dynamics CRM zatváracie dni.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako použiť údaje z Excelu vo Visiu
Na webinári ukážem ako môžete použiť údaje z Excelu vo Visiu. MS Visio je aplikácia na kreslenie...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.