Dynamics CRM

Pridanie kontaktu v MS CRM 2013

Pridanie kontaktu je v CRM jedna z prvých aktivít keď ho začínate používať. Bez kontaktov by nástroj na budovanie vzťahov so zákazníkmi nemal veľký význam. Kontakty využijete pri obchodných aktivitách. Preto je vhodné, aby ste ku kontaktu doplnili čo najviac informácii, ktoré máte. Okrem mena a priezviska tam patria email, telefón, pozícia, adresa a ďalšie. Dôležitá je aj následná aktualizácia kontaktov ak nastane nejaká zmena, napr. firma sa presťahuje a zmenia sa telefónne čísla. V dnešnom článku popíšem ako môžete pridať nový kontakt do Microsoft Dynamics CRM 2013.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár