Pridanie kontaktu je v CRM jedna z prvých aktivít keď ho začínate používať. Bez kontaktov by nástroj na budovanie vzťahov so zákazníkmi nemal veľký význam. Kontakty využijete pri obchodných aktivitách. Preto je vhodné, aby ste ku kontaktu doplnili čo najviac informácii, ktoré máte. Okrem mena a priezviska tam patria email, telefón, pozícia, adresa a ďalšie. Dôležitá je aj následná aktualizácia kontaktov ak nastane nejaká zmena, napr. firma sa presťahuje a zmenia sa telefónne čísla. V dnešnom článku popíšem ako môžete pridať nový kontakt do Microsoft Dynamics CRM 2013.
Tiež sa vám môže páčiť
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
Ako použiť podmienku IF v Power Automate
Podmienka IF je dôležitý a užitočný nástroj pomocou ktorého vytvoríte logiku vetvenia postupu...
Na čo sú pracovné plochy vo Windows 11
Pracovné plochy vo Windows 11 vám ponúkajú určité výhody keď pracujete s väčším počtom okien a...
Aké možnosti schôdze Teams využívate?
Keď organizujete online schôdzu, tak by ste mali vopred nastaviť niektoré parametre. Často sa...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.