Pridanie kontaktu je v CRM jedna z prvých aktivít keď ho začínate používať. Bez kontaktov by nástroj na budovanie vzťahov so zákazníkmi nemal veľký význam. Kontakty využijete pri obchodných aktivitách. Preto je vhodné, aby ste ku kontaktu doplnili čo najviac informácii, ktoré máte. Okrem mena a priezviska tam patria email, telefón, pozícia, adresa a ďalšie. Dôležitá je aj následná aktualizácia kontaktov ak nastane nejaká zmena, napr. firma sa presťahuje a zmenia sa telefónne čísla. V dnešnom článku popíšem ako môžete pridať nový kontakt do Microsoft Dynamics CRM 2013.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
Aký význam má aplikácia Admin v Microsoft 365?
Správcovia služby Microsoft 365 majú prístup do centra spravovania podľa ich role. Globálny správca...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.