Každé CRM riešenie má svoj význam len vtedy ak tam používatelia zadávajú informácie. Na základe týchto informácii sa potom dajú jednoduchšie plánovať ďalšie kroky. Napr. pri predaji je potrebné evidovať zozbierané kontakty a tieto potom ďalej spracovať až do úspešného predaja. Každú aktivitu by mali používatelia zapísať, aby aj ostatní kolegovia vedeli čo sa s klientom robilo a aby mu neponúkli to isté ako iný kolega pred pár dňami. 😉 Príležitosti v Dynamics CRM sú vlastne vstupné informácie o čo klient prejavil záujem.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
Ako skrátiť pracovné týždne v Project
Keď vytvárate plán v MS Project, tak máte k dispozícii štandardný kalendár, nočná zmena a 24...
Aké možnosti má hlavička a päta v Access
Keď vytvárate databázovú aplikáciu v Access, tak používateľské prostredie pripravíte cez formuláre...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.