Každé CRM riešenie má svoj význam len vtedy ak tam používatelia zadávajú informácie. Na základe týchto informácii sa potom dajú jednoduchšie plánovať ďalšie kroky. Napr. pri predaji je potrebné evidovať zozbierané kontakty a tieto potom ďalej spracovať až do úspešného predaja. Každú aktivitu by mali používatelia zapísať, aby aj ostatní kolegovia vedeli čo sa s klientom robilo a aby mu neponúkli to isté ako iný kolega pred pár dňami. 😉 Príležitosti v Dynamics CRM sú vlastne vstupné informácie o čo klient prejavil záujem.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Dá sa použiť súbor na SharePointe ak nemáte prístup?
Lokality na SharePointe môžete mať súkromné alebo verejné. V prípade verejných sa môžu k údajom...
Kedy pomôže senzor úložiska vo Windows?
Pri aktívnom používaní počítača sa môžete dostať do situácie, že nebudete mať dosť voľného miesta...
Kde je zoznam Posledná aktivita v Microsoft 365
Keď sa prihlásite do svojho konta v predplatnom Microsoft 365, tak sa tento údaj zaznamená. Vidieť...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.