Dynamics CRM

Príležitosti v Dynamics CRM

Každé CRM riešenie má svoj význam len vtedy ak tam používatelia zadávajú informácie. Na základe týchto informácii sa potom dajú jednoduchšie plánovať ďalšie kroky. Napr. pri predaji je potrebné evidovať zozbierané kontakty a tieto potom ďalej spracovať až do úspešného predaja. Každú aktivitu by mali používatelia zapísať, aby aj ostatní kolegovia vedeli čo sa s klientom robilo a aby mu neponúkli to isté ako iný kolega pred pár dňami. 😉 Príležitosti v Dynamics CRM sú vlastne vstupné informácie o čo klient prejavil záujem.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár