Príležitosti v Dynamics CRM

  • 0

Príležitosti v Dynamics CRM

Category:Dynamics CRM Tags : 

Každé CRM riešenie má svoj význam len vtedy ak tam používatelia zadávajú informácie. Na základe týchto informácii sa potom dajú jednoduchšie plánovať ďalšie kroky. Napr. pri predaji je potrebné evidovať zozbierané kontakty a tieto potom ďalej spracovať až do úspešného predaja. Každú aktivitu by mali používatelia zapísať, aby aj ostatní kolegovia vedeli čo sa s klientom robilo a aby mu neponúkli to isté ako iný kolega pred pár dňami. 😉 Príležitosti v Dynamics CRM sú vlastne vstupné informácie o čo klient prejavil záujem.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...