Excel

Rýchly filter v Exceli pre viac tabuliek

Ak spracovávate veľa databázových údajov v Exceli, tak sa zvyčajne nevyhnete filtrom. Tie môžete nastaviť rôznymi spôsobmi – najčastejšie je to automatický filter, menej často rozšírený filter. Samotné filtrovanie potom robíte výberom z ponúk filtra alebo nastavujete parametre filtrovania cez ponuku vlastný automatický filter. Tam si vyberáte či chcete vidieť údaje menšie alebo väčší ako je nejaká hodnota, alebo text obsahujúce a pod. Filtre podobne fungujú aj v kontingenčných tabuľkách. Na zjednodušenie výberu parametrov filtra existuje rýchly filter v Exceli, ktorý je fajn aj na dotykových zariadeniach. Navyše sa dá pri kontingenčných tabuľkách použiť na filtrovanie viacerých tabuliek naraz z jedného miesta. Pripravil som k tomu aj krátke video.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár