Teams

Spoluorganizátor v Teams. Ako ho pridať?

Ak v rámci organizácie Microsoft 365 používate aplikáciu Teams na online schôdze, tak ten čo schôdzu vytvorí je organizátor. Môže robiť všetko a meniť nastavenia. Potom sú na schôdzi účastníci a prípadne prezentujúci. Účastník má najmenšie oprávnenia. Prezentujúci ich má o niečo menej ako organizátor. Rolu zúčastnených môžete nastaviť vopred alebo počas prebiehajúcej schôdze. Spoluorganizátor v Teams sa pridáva trochu iným spôsobom ako keď meníte účastnícka za prezentujúceho a opačne.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár