Tlačová zostava v Access je potrebná pre každého, kto chce svoje informácie z databázy dostať aj na papier. Typicky sú to faktúry, objednávky, zoznamy a pod. Všetko podľa toho na čo databázu používate a aké výstupy potrebujete. Okrem tlačenia sa dá tlačová zostava v Access využiť aj pri analýze údajov, nakoľko poskytuje rôzne možnosti zoskupovania a zoradenia údajov. Pridať sa dajú aj vypočítané polia. V nasledujúcom krátkom tipe popíšem ako sa dá vytvoriť a upraviť základná tlačová zostava v Access z tabuľky zákazníkov pomocou príkazov na páse s nástrojmi. Vo videu to aj prakticky predvediem.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.