Access

Tlačová zostava v Access

Tlačová zostava v Access je potrebná pre každého, kto chce svoje informácie z databázy dostať aj na papier. Typicky sú to faktúry, objednávky, zoznamy a pod. Všetko podľa toho na čo databázu používate a aké výstupy potrebujete. Okrem tlačenia sa dá tlačová zostava v Access využiť aj pri analýze údajov, nakoľko poskytuje rôzne možnosti zoskupovania a zoradenia údajov. Pridať sa dajú aj vypočítané polia. V nasledujúcom krátkom tipe popíšem ako sa dá vytvoriť a upraviť základná tlačová zostava v Access z tabuľky zákazníkov pomocou príkazov na páse s nástrojmi. Vo videu to aj prakticky predvediem.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár