V predchádzajúcej časti krátkeho seriálu o vytvorení databázy servisu v MS Access som popisoval vytvorenie jednoduchého formulára na zadanie údajov. V prípade, že údaje potrebujete aj tlačiť, tak je lepšia tlačová zostava v databáze. Tá sa používa napr. na rôzne zoznamy údajov ale aj na faktúry, objednávky alebo iné formuláre, ktoré treba tlačiť. Dajú sa prispôsobiť vzhľadovo tak, aby korešpondovali s už používanými papierovými formulármi. Síce niekedy sa to celkom nedá spraviť 1:1, ale základná štruktúra sa dá zachovať. Ako sa robí jednoduchá tlačová zostava v databáze si okrem popisu pozriete aj v krátkom video postupe.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.