V predchádzajúcej časti krátkeho seriálu o vytvorení databázy servisu v MS Access som popisoval vytvorenie jednoduchého formulára na zadanie údajov. V prípade, že údaje potrebujete aj tlačiť, tak je lepšia tlačová zostava v databáze. Tá sa používa napr. na rôzne zoznamy údajov ale aj na faktúry, objednávky alebo iné formuláre, ktoré treba tlačiť. Dajú sa prispôsobiť vzhľadovo tak, aby korešpondovali s už používanými papierovými formulármi. Síce niekedy sa to celkom nedá spraviť 1:1, ale základná štruktúra sa dá zachovať. Ako sa robí jednoduchá tlačová zostava v databáze si okrem popisu pozriete aj v krátkom video postupe.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
Čo je Prepojenie na tento rozsah v Exceli
Na tímovú spoluprácu v MS Excel môžete použiť niekoľko postupov. Najmenej efektívny je ten, kedy...
Ako očíslovať vety v dokumente Word
Vo Worde môžete pomerne jednoducho pridať číslovanie odsekov a nadpisov. Taktiež môžete číslovať...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.