Úprava položiek v zozname SharePoint sa dá robiť veľmi jednoducho cez rýchle úpravy alebo cez tablu podrobností. Každý používateľ s prístupom do zoznamu môže vytvoriť alebo upraviť položky, ktoré tam už sú aj keď ich sám nevytvoril. Niekedy to môže byť problém, preto je vhodné vedieť ako sa dá úprava položiek v zozname SharePoint obmedziť. Ide to cez nastavenie zoznamu ale aj cez povolenia. Nižšie popisujem tú prvú možnosť v nastaveniach zoznamu a pozriete si to aj v krátkom video postupe.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.