Nové zostavy Office 365 prichádzajú postupne spolu s novým prostredím portálu na ovládanie služby. Zostavy Office 365 ponúkajú správcovi rôzne pohľady na využívanie služby. Na základe ich výsledkov je možné ďalšie plánovanie a optimalizovanie Office 365 vo firme, škole alebo organizácii. Môžete tam vidieť ako sa využívajú emaily, SharePoint, Yammer a pod. V nasledujúcom texte stručne popíšem a na obrázkoch zobrazím aké sú niektoré nové zostavy Office 365 v porovnaní s tými pôvodnými.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako použiť údaje z Excelu vo Visiu
Na webinári ukážem ako môžete použiť údaje z Excelu vo Visiu. MS Visio je aplikácia na kreslenie...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.