Keď zakúpite službu Microsoft Office 365 tak prvý používateľ, ktorý vytvoril konto je globálny správca. Ten môže v rámci služby robiť všetko v organizácii. Ak máte veľa používateľov a zabúdajú svoje heslá, tak môžete delegovať admina v Office 365 na niekoho skúseného. Dosť ale záleží akú admin rolu mu priradíte. Na jednoduché úlohy správy nepotrebuje globálneho admina aj keď je dobré aby ste mali dvoch. Heslo globálnemu adminovi môže resetovať len rovnaká rola, nie s nižšími oprávneniami. Nižšie popisujem kde to v centre spravovania nájdete.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
Viete používať ankety v Teams?
V prípade, že aktívne používate MS Teams, tak pomocou aplikácií môžete rozšíriť niektoré aktivity...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.