Office 365

Viete ako delegovať admina v Office 365?

Keď zakúpite službu Microsoft Office 365 tak prvý používateľ, ktorý vytvoril konto je globálny správca. Ten môže v rámci služby robiť všetko v organizácii. Ak máte veľa používateľov a zabúdajú svoje heslá, tak môžete delegovať admina v Office 365 na niekoho skúseného. Dosť ale záleží akú admin rolu mu priradíte. Na jednoduché úlohy správy nepotrebuje globálneho admina aj keď je dobré aby ste mali dvoch. Heslo globálnemu adminovi môže resetovať len rovnaká rola, nie s nižšími oprávneniami. Nižšie popisujem kde to v centre spravovania nájdete.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár