V emailových správach nie len v Outlooku sa používajú podpisy, ktoré obsahujú okrem mena používateľa aj kontakty a ďalšie dôležité informácie a niekedy aj reklamné slogany. Podpisov môžete mať viac a dá sa určiť kedy sa ktorý podpis má použiť bez toho aby ste ho museli vkladať. Zostať môžete aj pri manuálnom výbere. Vhodné je poznať aj efektívne používanie podpisov, tj. kedy ho použiť a kedy už nie, aby text komunikácie nebol zbytočne zahltený opakujúcimi sa informáciami. Ako vytvoriť a používať podpisy v emailoch v Outlooku si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Ako zobraziť formátovanie vo Worde
Ak píšete text vo Worde, tak môžete využiť formáty, ktoré pridáte manuálne alebo využijete štýly...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.