V emailových správach nie len v Outlooku sa používajú podpisy, ktoré obsahujú okrem mena používateľa aj kontakty a ďalšie dôležité informácie a niekedy aj reklamné slogany. Podpisov môžete mať viac a dá sa určiť kedy sa ktorý podpis má použiť bez toho aby ste ho museli vkladať. Zostať môžete aj pri manuálnom výbere. Vhodné je poznať aj efektívne používanie podpisov, tj. kedy ho použiť a kedy už nie, aby text komunikácie nebol zbytočne zahltený opakujúcimi sa informáciami. Ako vytvoriť a používať podpisy v emailoch v Outlooku si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viete kam sa ukladajú súbory z Teams?
V MS Teams pracujete so súbormi, ktoré sú uložené v cloude. V prípade súborov z Office aplikácii...
Viacúrovňové zoraďovanie v Exceli
Údaje v tabuľke môžete zoraďovať veľmi jednoduchým spôsobom tlačidlami na páse s nástrojmi Údaje...
Použili ste videoportrét v PowerPointe?
Kancelárske aplikácie v predplatnom Microsoft 365 máte priebežne aktualizované. Okrem...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.