Keď pracujete v Office aplikáciách Word, Excel alebo PowerPoint, tak priebežne ukladáte zmeny. Niekedy sa môžete dostať do situácie kedy aplikácia prestane reagovať a musíte ju reštartovať. Ak ste zmeny predtým neuložili, tak po opätovnom spustení budete mať vľavo zoznam neuložených, resp. obnovených súborov. Tam si môžete vybrať čo chcete so súborom spraviť – uložiť alebo odstrániť. Čo ale spraviť ak lokálny súbor nedopatrením zatvoríte a neuložíte zmeny? Niekedy môžete v takejto situácii obnoviť neuložené súbory v Office. Žiaľ, nie vždy to funguje na sto percent a nemôžete sa na to úplne spoľahnúť.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.