Access

Vytvárajte zoznamy SharePoint v Access

Microsoft Access môžete okrem vytvárania databázových aplikácii a analyzovania údajov využívať aj spolu so SharePoint. Je jedno či je to SharePoint vo vlastnej infraštruktúre alebo SharePoint online v rámci Office 365. Access 2013 obsahuje pripravené niektoré typy zoznamov, ktoré môžete vytvoriť pomerne jednoduchým spôsobom. Ako vytvoriť zoznamy SharePoint v Access popíšem na vytvorení zoznamu kontaktov, ktoré môžete následne používať aj v Access aj na SharePointe.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár