Vytvárame tabuľky v databáze servisu (2. časť)

  • 0
Ikona Access

Vytvárame tabuľky v databáze servisu (2. časť)

Category:Access Tags : 

V prvej časti krátkeho seriálu o vytvorení Access databázy pre servis som stručne písal o návrhu riešenia. Ak ho máte, tak prichádza na scénu samotný MS Access 2016 kde je potrebné najprv vytvoriť tabuľky na uchovávanie údajov. Bez tabuliek žiadna databáza fungovať nebude. V Access 2016 / 2013 sa dajú vytvoriť dvomi spôsobmi. Klasický postup od počiatkov Access je návrhové zobrazenie. Druhý postup je tabuľkový a vytvárate ju v trochu inom režime – menej technickom. Dnes popisujem obidva spôsoby ako vytvoriť tabuľky v databáze a predvediem ich aj vo video návode.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...