Vytvorenie organizačnej schémy – Visio

  • 0

Vytvorenie organizačnej schémy – Visio

Category:Visio Tags : 

Vytvorenie organizačnej schémy vo firme je jednou z častých úloh pracovníkov s informáciami. Najčastejšie sa takéto schémy robia vo Worde alebo PowerPointe pomocou grafiky SmartArt. Videl som už aj schému vytvorenú pomocou vyfarbených buniek v Exceli. Grafika SmartArt je vhodná len na veľmi malé schémy. Pri rozsiahlejších organizačných schémach je vhodné použiť aplikáciu Visio, ktorá dokáže načítať údaje z Excelu a tieto následne zobraziť v organizačnej schéme. V nasledujúcom postupe popíšem a vo videu aj predvediem vytvorenie organizačnej schémy v MS Visio z údajov v Exceli.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...