Teams

Vytvorenie teamu v MS Teams

Komunikačný nástroj MS Teams je nasledovníkom Skype for Business a podľa Microsoftu obsahuje už takmer všetky jeho funkcie. Žiaľ, ovládanie Teams je trochu iné a pre skúsených používateľov Skype for Business môže byť trochu mätúce. Komunikácia je rozdelená na príspevky, ktoré vidia všetci členovia komunikačného teamového kanála. Komunikovať však môžete aj súkromne ako v Skype. Prvý krok je ale vytvorenie teamu v MS Teams. V rámci organizácie môžete mať viac teamov, napr. podľa rôznych oddelení alebo projektov. Každý team potom môže obsahovať komunikačné kanály kde členovia zverejňujú svoje konverzácie a ostatní na to reagujú svojimi odpoveďami. Vytvorenie teamu v MS Teams popisujem v texte nižšie.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár