Komunikačný nástroj MS Teams je nasledovníkom Skype for Business a podľa Microsoftu obsahuje už takmer všetky jeho funkcie. Žiaľ, ovládanie Teams je trochu iné a pre skúsených používateľov Skype for Business môže byť trochu mätúce. Komunikácia je rozdelená na príspevky, ktoré vidia všetci členovia komunikačného teamového kanála. Komunikovať však môžete aj súkromne ako v Skype. Prvý krok je ale vytvorenie teamu v MS Teams. V rámci organizácie môžete mať viac teamov, napr. podľa rôznych oddelení alebo projektov. Každý team potom môže obsahovať komunikačné kanály kde členovia zverejňujú svoje konverzácie a ostatní na to reagujú svojimi odpoveďami. Vytvorenie teamu v MS Teams popisujem v texte nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.