Vytvorenie zoznamu na SharePointe robíte zvyčajne z domovskej stránky cez tlačidlo Nové ≫ Zoznam. Vpravo sa zobrazí pracovná tabla kde zadávate názov a popis zoznamu. Ide to aj cez tradičné aplikácie. Dnes som si ale všimol, že vytvorenie zoznamu ide aj v úplne inej table, ktorá sa mi zobrazila. Dostal som na výber vytvoriť nový zoznam, zoznam z Excelu alebo z iného zoznamu. Nižšie si pozriete viac detailov z demo prostredia. V inom predplatnom Office 365 sa mi to takto nezobrazilo. Takže je potrebné počkať nakoľko to k používateľom prichádza postupne.
Tiež sa vám môže páčiť
Microsoft Publisher končí, hľadajte náhradné riešenie
Microsoft Publisher je aplikácia v ktorej môžete jednoducho navrhovať a upravovať letáky, brožúry...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.