Vytvorenie zoznamu použitej literatúry vo Worde 2013 je webinár (online školenie), ktorý je určený pre študentov a všetkých používateľov, ktorí pripravujú dlhšie dokumenty s citáciami z iných zdrojov. Najčastejšie sú to bakalárske, diplomové a seminárne práce, ale aj rôzne právne dokumenty. Vytvorenie zoznamu použitej literatúry je však dôležité aj v iných dokumentoch mimo školy. Preto odporúčame webinár väčšine používateľov. Okrem použitej literatúry ukážem aj vytvorenie zoznamu obrázkov a tabuliek. V závere uvidíte ešte aj vytvorenie obsahu a pokročilé číslovanie strán – začiatok bez číslovania a potom pokračovanie zvoleným číslom. Ak ešte nemáte prístup k článkom na tipy-triky.sk, tak sa prosím zaregistrujte do sponzorovanej alebo prémiovej úrovne, aby ste mali k dispozícii prístupovú linku k webináru (online školeniu) dňa 25.3.2015 o 14:00.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako zmeniť všetky spojnice vo Visiu
Aplikáciu Visio využijete pri kreslení schém a diagramov. Tie vytvárate pomocou tvarov, ktoré sú...
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viacúrovňové zoraďovanie v Exceli
Údaje v tabuľke môžete zoraďovať veľmi jednoduchým spôsobom tlačidlami na páse s nástrojmi Údaje...
Použili ste videoportrét v PowerPointe?
Kancelárske aplikácie v predplatnom Microsoft 365 máte priebežne aktualizované. Okrem...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.