SharePoint má na prácu s údajmi zoznamy. Tieto môžu obsahovať rôzne stĺpce a konkrétne údaje zadávate do riadkov. Je to niečo podobné ako tabuľka v Exceli. Môžete robiť aj základné filtrovanie, zoskupovanie a ďalšie nastavenia, aby ste s údajmi mohli jednoduchšie pracovať a mali ste v nich prehľad. Nižšie popisujem a v krátkom video postupe predvediem ako spraviť zobrazenie v zozname SharePoint.
Tiež sa vám môže páčiť
Podfarbenie odsekov s určitým slovom vo Worde
Pri práci s dlhým textom môžete využívať nástroj na hľadanie a nahradzovanie. Ten vám poskytuje aj...
Používate poznámky v prezentácii PowerPoint?
V prezentácii môžete mať okrem snímok aj poznámky. Sú to doplňujúce informácie viditeľné pod každou...
Ako vytvoriť vlastný rýchly prístup v Office 365
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365 cez webový portál, tak môžete pracovať so súbormi...
Ako zistiť veľkosť poľa v Access
Pri vytváraní databázovej aplikácie nastavujete v tabuľkách aj veľkosť poľa. Toto je v poriadku kým...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.