Každý používateľ počítača sa už určite stretol s nejakým problémom, ktorý vznikol v systéme alebo niektorej aplikácii. Ak sa to opakuje, tak je vhodné kontaktovať technickú podporu. Telefonicky je to dosť nepraktické nakoľko pre technickú podporu je lepšie ak vidia čo sa stalo. Môžete spraviť obrázok danej chyby a tú poslať emailom na podporu aby sa v tom lepšie orientovali. Ak chyba vzniká postupnosťou niekoľkých krokov, tak je vhodné použiť zaznamenávanie postupu pri problémoch Windows 10. Nižšie tento nástroj stručne popíšem.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Aké sú možnosti emailových tipov v Outlooku
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365, resp. emailovú schránku na Exchange online, tak...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.