OneDrive je cloudový ukladací priestor, ktorý by ste mali využívať podobne ako priečinok Moje dokumenty v počítači. Výhodné je to kvôli dostupnosti súborov kdekoľvek s prístupom k internetu a nie je to viazané na jedno konkrétne zariadenie. Okrem toho môžete pomerne jednoducho sprístupniť súbor kolegom alebo klientom mimo organizácie. Podnikový OneDrive for Business ponúka možnosť zdieľania s prepojením ku ktorému môžete doplniť aj ďalšie nastavenia. Je to zdieľanie OneDrive s heslom, ktoré popisujem nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Aké sú možnosti emailových tipov v Outlooku
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365, resp. emailovú schránku na Exchange online, tak...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.