OneDrive je cloudový ukladací priestor, ktorý by ste mali využívať podobne ako priečinok Moje dokumenty v počítači. Výhodné je to kvôli dostupnosti súborov kdekoľvek s prístupom k internetu a nie je to viazané na jedno konkrétne zariadenie. Okrem toho môžete pomerne jednoducho sprístupniť súbor kolegom alebo klientom mimo organizácie. Podnikový OneDrive for Business ponúka možnosť zdieľania s prepojením ku ktorému môžete doplniť aj ďalšie nastavenia. Je to zdieľanie OneDrive s heslom, ktoré popisujem nižšie.
Tiež sa vám môže páčiť
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
Čo je Prepojenie na tento rozsah v Exceli
Na tímovú spoluprácu v MS Excel môžete použiť niekoľko postupov. Najmenej efektívny je ten, kedy...
Ako očíslovať vety v dokumente Word
Vo Worde môžete pomerne jednoducho pridať číslovanie odsekov a nadpisov. Taktiež môžete číslovať...
Čo sa stane ak zvolíte Vyskúšajte nový Outlook
Microsoft pripravuje projekt jeden Outlook. Aktuálne existuje niekoľko verzii Outlooku pre rôzne...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.