OneDrive

Zdieľanie súborov OneDrive for Business

Zdieľanie súborov OneDrive je dôležitá funkcia na teamovú spoluprácu medzi používateľmi. Je omnoho jednoduchšie a praktickejšie keď dôležitý dokument nemá zbytočne veľa verzií uložených v počítačoch používateľov, ale má len jednu uloženú v cloude. Určite ste sa už stretli s tým, že máte k dispozícii konkrétnu cenovú ponuku v rôznych verziách a museli ste zisťovať, ktorá je aktuálna. Lebo podľa názvov súborov je to ťažké ak sa jedna verzia volá cenova_ponuka.docx, iná cenova_ponuka_final.docx alebo cenova_ponuka_v1_final.docx a pod. V dnešnom článku si pozriete ako môžete spraviť zdieľanie súborov OneDrive for Business.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár