Zdieľanie súborov OneDrive je dôležitá funkcia na teamovú spoluprácu medzi používateľmi. Je omnoho jednoduchšie a praktickejšie keď dôležitý dokument nemá zbytočne veľa verzií uložených v počítačoch používateľov, ale má len jednu uloženú v cloude. Určite ste sa už stretli s tým, že máte k dispozícii konkrétnu cenovú ponuku v rôznych verziách a museli ste zisťovať, ktorá je aktuálna. Lebo podľa názvov súborov je to ťažké ak sa jedna verzia volá cenova_ponuka.docx, iná cenova_ponuka_final.docx alebo cenova_ponuka_v1_final.docx a pod. V dnešnom článku si pozriete ako môžete spraviť zdieľanie súborov OneDrive for Business.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.