Zmena kontaktu v CRM 2013 do inej firmy

  • 0

Zmena kontaktu v CRM 2013 do inej firmy

Category:Dynamics CRM Tags : 

Zmena kontaktu v CRM 2013 je potrebná vtedy, keď kontakt prejde od jedného zamestnávateľa k inému a pokračujete s ním v obchodných príležitostiach. V prípade, že ku kontaktu máte doplnené aj rôzne osobné údaje, tak je lepšia zmena kontaktu ako jeho nové vytvorenie. Zmena kontaktu v CRM 2013 sa dá spraviť pomerne jednoducho v zobrazení podrobností kontaktu. V nasledujúcom krátkom tipe si prečítate ako to spraviť.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...