Zmena kontaktu v CRM 2013 je potrebná vtedy, keď kontakt prejde od jedného zamestnávateľa k inému a pokračujete s ním v obchodných príležitostiach. V prípade, že ku kontaktu máte doplnené aj rôzne osobné údaje, tak je lepšia zmena kontaktu ako jeho nové vytvorenie. Zmena kontaktu v CRM 2013 sa dá spraviť pomerne jednoducho v zobrazení podrobností kontaktu. V nasledujúcom krátkom tipe si prečítate ako to spraviť.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.