Dynamics CRM

Zmena kontaktu v CRM 2013 do inej firmy

Zmena kontaktu v CRM 2013 je potrebná vtedy, keď kontakt prejde od jedného zamestnávateľa k inému a pokračujete s ním v obchodných príležitostiach. V prípade, že ku kontaktu máte doplnené aj rôzne osobné údaje, tak je lepšia zmena kontaktu ako jeho nové vytvorenie. Zmena kontaktu v CRM 2013 sa dá spraviť pomerne jednoducho v zobrazení podrobností kontaktu. V nasledujúcom krátkom tipe si prečítate ako to spraviť.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár