Zmena kontaktu v CRM 2013 je potrebná vtedy, keď kontakt prejde od jedného zamestnávateľa k inému a pokračujete s ním v obchodných príležitostiach. V prípade, že ku kontaktu máte doplnené aj rôzne osobné údaje, tak je lepšia zmena kontaktu ako jeho nové vytvorenie. Zmena kontaktu v CRM 2013 sa dá spraviť pomerne jednoducho v zobrazení podrobností kontaktu. V nasledujúcom krátkom tipe si prečítate ako to spraviť.
Tiež sa vám môže páčiť
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Písanie rukou v Office aplikáciách
V kancelárskom balíku môžete využívať rôzne nástroje a funkcie, ktoré sú dostupné podľa verzie. V...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.