• 0
Ikona Excel

Zoraďovanie v Exceli funkciou Sort

Category:Excel Tags : 

Pri práci s dlhším zoznamom údajov sa často využíva jeho zoraďovanie a filtrovanie, aby ste získali lepší prehľad v údajoch. Toto sa aplikuje priamo na zoznam a v prípade, že ho budete potrebovať aj v pôvodnej podobe tak si môžete spraviť jeho zálohu. Môžete tiež k nemu doplniť stĺpec s poradovými číslami pomocou ktorých ho budete môcť zoradiť tak ako bol na začiatku. Zoraďovanie v Exceli funkciou Sort je iný spôsob, ktorý vytvorí nový zoradený zoznam a pôvodný bude nezmenený. Ide to zvislo aj vodorovne. Celý postup si pozriete aj vo videu. Funkcia SORT je dostupná pre predplatiteľov Microsoft 365.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...