Zostavy v Project zobrazujú čo sa deje s projektom. Môžete si pozrieť prehľad nákladov, prehľad projektu, preťažené zdroje, prehľad nákladov na zdroje a veľa ďalších. Na jednom mieste tak vidíte graf a tabuľkové údaje. Môžete sa podľa toho lepšie rozhodnúť v prípade, že niektoré úlohy meškajú alebo sa predražujú. Okrem preddefinovaných zostáv sa dajú vytvoriť aj vlastné. Funguje aj ich prepojenie do Excelu a Visia. Dnes popisujem kde nájdete tie preddefinované zostavy v Project 2013 a ako ich použiť.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.