Office 365

Ako hromadne spravovať kontakty v Microsoft 365

Aby ste efektívne mohli používať predplatné Microsoft 365, tak musíte najprv pridať používateľov. Minimálne to musí byť používateľské meno, email, heslo, meno a priezvisko. Taktiež musíte nastaviť aj ďalšie položky ako sú licencie na jednotlivé produkty. Ak to chcete mať dokonalé, tak môžete pridať aj kontaktné informácie. Podľa týchto informácii môžu iní používatelia v adresári vidieť napr. v akej lokalite daný používateľ pracuje (mesto, štát). Toto môžete nastaviť hneď keď pridávate nového používateľa alebo dodatočne. Ak to robíte neskôr, tak môžete jednotlivo alebo hromadne spravovať kontakty v Microsoft 365.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár