Aby ste efektívne mohli používať predplatné Microsoft 365, tak musíte najprv pridať používateľov. Minimálne to musí byť používateľské meno, email, heslo, meno a priezvisko. Taktiež musíte nastaviť aj ďalšie položky ako sú licencie na jednotlivé produkty. Ak to chcete mať dokonalé, tak môžete pridať aj kontaktné informácie. Podľa týchto informácii môžu iní používatelia v adresári vidieť napr. v akej lokalite daný používateľ pracuje (mesto, štát). Toto môžete nastaviť hneď keď pridávate nového používateľa alebo dodatočne. Ak to robíte neskôr, tak môžete jednotlivo alebo hromadne spravovať kontakty v Microsoft 365.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
Viete používať ankety v Teams?
V prípade, že aktívne používate MS Teams, tak pomocou aplikácií môžete rozšíriť niektoré aktivity...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.