Power Automate

Ako vložiť riadky do Excelu v Power Automate

Keď robíte opakujúce sa úlohy, tak si to môžete zjednodušiť rôznymi spôsobmi automatizácie. V Exceli by ste mohli využiť Visual Basic for Applications (VBA) alebo Power Automate Desktop, pomocou ktorého môžete pracovať aj s tabuľkovými údajmi. V ukážkovom scenári aj krátkom videu si pozriete ako vložiť riadky do Excelu v Power Automate desktop (PAD). Pre tento prípad vkladám na začiatok hárku dva nové riadky a do prvej bunky sa zapíše názov hárku a vlastný text. Toto sa zopakuje pre každý hárok v zošite.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár